Actuele updates
Actuele updates rondom het coronavirus en de eindejaarsperiode
Op deze pagina delen we alle actuele updates over eventuele vertragingen, de gevolgen van de drukke eindejaarsperiode en wijzigingen in de bezorging.
Dinsdag 22 december 2020:
Wat is de actuele status?
Op dit moment hebben wij te maken met een limiet bij PostNL voor het verzenden van pakketten. Dit is wegens de uitzonderlijke drukke eindejaarsperiode en de ontzettende groei van online aankopen wegens het coronavirus. Daarom spijt het ons ook dat we nu te maken hebben met langere levertijden en vertragingen. Dit is heel vervelend maar we proberen zo goed mogelijk bereikbaar te blijven via onze klantenservice voor vragen. We gaan ook pakketten versturen met GLS zodat we meerdere pakketten kunnen versturen.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Hier kunnen wij helaas geen concreet antwoord op geven. Wij doen er alles aan om de pakketten zo snel mogelijk te versturen maar zitten helaas aan een limiet vast. Daarnaast kunnen er vertragingen opspelen bij PostNL waardoor het langer kan duren voordat u uw pakket in huis heeft. Houdt goed uw track & trace in de gaten voor de actuele status van uw pakket.
Kan ik mijn order nog wel ophalen?
U kunt uw bestellingen nog gewoon ophalen bij ons! Wanneer uw bestelling klaar ligt om op te halen, krijgt u hier een melding van. Wij zijn geopend op werkdagen van 09:00-17:00 uur. Ons adres is: